CemiCloud

logo-cemi-transparent
logo-tm-transparent

Usługa CemiCloud

Usługa CemiCloud to połączenie lokalnego systemu parkingowego z naszym serwisem znajdującym się w Chmurze.

Umożliwia to wygodny dostęp do oprogramowania parkingowego z urządzeń mobilnych i przeglądarek internetowych.

Niosąc przy tym duże korzyści płynące z nowych technologii, nie tracąc przy tym możliwości klasycznych rozwiązań, opartych o lokalną infrastrukturę LAN i połączenia klient – serwer.
Rozwiązania te funkcjonują równolegle.

Główne korzyści płynące z tego rozwiązania to:

  • Mobilność zarządzania
  • Wygoda – dziś z reguły każdy już posiada telefon z dostępem do Internetu
  • Brak konieczności zakupu klasycznego oprogramowania na PC wraz z sprzętem
  • Zarządzanie kilkoma parkingami (obiektami) odbywa się z jednego miejsca i jednego konta użytkownika
  • Możliwość rezygnacji z usługi w dowolnym momencie bez utraty dotychczasowej funkcjonalności.

Omówienie nowej funkcjonalności i rozwoju tego projektu:

Użytkownik będący właścicielem obiektu, lub organizacji posiadającej wiele parkingów
w wygodny sposób zarządza użytkownikami pełniącymi rolę pracowników – operatorów.
Zakładając im osobne konta, system wysyła link aktywacyjny na adres e-mail.

CemiCloud umożliwia też automatyczną rejestrację użytkownika parkingu celem kontaktu i dalsze wykonanie czynności takich jak:

  • Rejestracja pojazdów i osób uprzywilejowanych w tym osób niepełnosprawnych
  • Przyjmowanie zgłoszeń i zapytań
  • Prowadzenie ewidencji i budowanie bazy klientów
  • Klient posiada dostęp do swoich danych które może modyfikować
Awizacja umożliwia wysłanie użytkownikowi kodu QR za pomocą którego wydrukuje bilet na wielokrotne korzystanie z parkingu w wyznaczonym czasie, a po przekroczeniu system zażąda opłaty zgodnie z wybranym cennikiem.
Walidacja – zwolnienie z opłaty biletu przez pracownika za pomocą telefonu komórkowego, a nie jak do tej przy użyciu komputera.
Zmiana opłaty taryfowej na inną – dla zarejestrowanych użytkowników w systemie.

Wirtualny Bilet – z poziomu urządzenia mobilnego ma być możliwość wydania wirtualnego biletu i rozliczenia go z poziomu telefonu komórkowego.
Opcja ta sprawdzi się na małych parkingach gdzie nie ma bileterki i kasy automatycznej, jak również dostawców i innych osób odwiedzających chcących skorzystać z innego niż standardowy cennik parkingu.

Dalszy kierunek rozwoju:

  • Integracja z zewnętrznym systemem płatności, bez konieczności posiadania urządzeń płatniczych w celu dokonywania opłat za parkowanie.

  • Dostęp do narzędzi i produktów usprawniających prowadzenie twojego biznesu oraz grupy podmiotów świadczących usługi serwisowe i administracyjne związane z parkingami.

  • W podstawowym pakiecie oferujemy też system ewidencji zgłoszeń – tak by nic nie umknęło naszej uwadze.

Wygląd klasyczny i dostęp z urządzeń mobilnych:

Ta strona korzysta z plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny.